Solen har försvunnit

ingen speciell sol de senaste dagarna, lite små tråkigt, tur mamma har solarium på sitt jobb ;D

Idag är de torsdag, har inte hänt speciellt mkt, tissa o hunden va här innan idag o traggade :) <3
senare kom emma o umgicks lite :D<3
nu har jag precis städat mitt rum o damsugit o nyss duschat!

Häromdagen köpte jag o madde en smink palett, läser så mkt bloggar så man bli inpirerad av dem, o dem smikar som guuudar endel haha, så jah jag ska försöka mig på de när den kommer :):)





Är ute efter en aprikos färgad ögonskugga o de finns med i denna så tror de blir super bra:)


Dem senaste dagarna har ja funderat fram o tillbaka hela tiden om jag ska sätta i hårförlänging igen ? har en träns hemma som ja har klämmor i, men ja använder aldrig de mer än när ja festar typ, för jag tycker det är för pilligt att sätta i alltid haha ,
så igår budade jag på två olika o vann dem båda två, så blev två olika nyanser av blondt som ja tänkte jag skulle blanda ( för att inte känna mig så super vithårig, för jag avskyr de )
o eftersom mitt hår inte klarar av att färgas i ngn annan lite mörkare färg utan att de ska bli missfärgat så får de bli på detta viset istället:) så jag hoppas inte de känns jätte obehagligt att ha de i o inte kan sova för de kunde ja inte med mickroringarna gjorde j*vulskt ont haha så slet av mig de :P



Fredag imorn igen! och jag har absolut ingeting planerat inför helgen,
lite små sugen på att dricka, kanske blir de så? kanske inte? men hade vatt trevligt :)
Får se om jobbet ringer imorn eller ngt om de blir ngt jobb denna helgen, var ju o inventerade häromdagen 18-20,30 de gick bra, jag o eva var ett mkt bra team ;)


Mina vänner betyder allt!<3
O det är vääääldigt fåå som är mina riktiga vänner, för man märker mer o mer hur extremt falska endel är!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback