Onsdag

Hemsk seg dag idag!
O inget sol väder som de va igår inte!
igår stack jag madde o tissa till önnestad o låg o stekte oss, hur skönt som hellst. bara älskar de!
Sonny kom också på besök :)
lite färg fick man allt:)

Idag är de verkligen en seg dag måste ja säga, händer ingenting.
Jobbet ringde nyss iaf, o min sommar blir 10 veckors jobb! börjar 13 juni o slutar vecka 33!
känns kul för de kommer bli gott med pengar :) men samtidigt lite trist då man vill göra massa kul på helgerna ju, men men thats life i think! ;)
Dem är verkligen dem bästa dem förstår verkligen problemet med min mage o de uppskattar jag till tuuusen!! bara att veta de gör mig lugnare :)


Igår fick jag o madde oxå hem ögonskuggorna :)
när vi öppnade dem blev vi lite paffa faktikst då vi trodde skuggorna skulle va lite större ( dem är kanske små)
men kan tänka mig att de varar länge så vi nöjda ändå :)


Älskar den aprikosfärgade färgen, så snygg nu i sommar :D

I förgår satt jag även i hårförlängingen, absolut inte allt haha så ja beställde 200 slingor;)
Satt bara i några slingor för att fylla ut mitt hår i topparna, på bilderna är håret inte klippt, så därför de ser tunnt ut, nu är de klippt i nästan samma längd som mitt egna ;)




Noooog för idag ! ;)

fast måste med säga STORT GRATTTIS till världens bästa kim som fick jobbet igår :) du är verkligen värd det :) <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback