kärlek

För mig är ni inte bara mina bästa vänner, för mig är ni HELA min värld!!
o när jag säger detta så kommer det direkt från hjärtat.

kommer ihåg när folk alltid sa är ni 4rlinga.
folk såg aldrig bara två av oss eller 3, utan alltid oss 4!
va vi inte med varandra så pratade vi alltid i telefonen med varandra.
detta kallar ja inte bara vänskap utan detta är ÄKTA VÄNSKAP!

för mig betyder ni verkligen allt!!
vi har varit värsta ovänner, men vi har allltid kommit tillbaka till varandra, alltid.
jag blir faktikst tårögd när ja tänker på hur otroligt nära varandra vi står varandra under alla dessa åren.

jag hoppas att ni vet vad ni betyder för mig o hur otroligt mkt ja älskar er flickor<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback