I just love you.

Torsdag!

Inte hänt så mycket idag faktiskt, tråkigt men sant.
Började med att gå bort till Af för madde skulle på möte, o med posten kom de paper till mig att ja fyllt i mina paper fel o får inga pengar, så då följde ja med madde dit, o skällde, de är fan inte klockt, ja satt där för typ en månad sen o försökte få hjälp då ja aldrig fyllt i paperna sen ja började jobba! o inte fick ja någon hjälp av dem så klart de blev fel då! så tio dagars fördröjning, TACK! som tur va så kom lönen idag, vilket va ngra tusen så kan ju överleva iaf;)

Sen kom bästa emma o traggade lite :) alltid lika kul att ses :D love you<3
Johanna kom även oxå en runda senare, mkt skoj<3


Nu har ja nyss kommit in från att varit ute o gått i typ 30 min med syster, så himla skönt väder, hade ja fått bestämma så hade ja fortf varit ute o gått, men syrran är vääldigt lat, o vill hellre cykla haha, så ska se till att fixa cyklarna i önnestad så ja kan få hem den :D


Valborg på lördag = med JOBB!! sen har ja ingen aning vad som händer o sker, hade vatt trevligt att ta ngn cider men vet inte alls hur det blir med de!
Önskar att det hände lika mkt nu som de gjorde förr i tiden, men icke så nicke;)




Älskar min niklas något fruktansvärt mkt, tillsammans i över 2 år 6 månader!
Dem lyckliga stunderna, är dem stunderna jag delat med dig!<3


Kram Josefine



Kommentarer
helen - skönhetsbloggen

HEjsan :) hmm, nu minns ja inte riktigt.. men tror de är schwartskopf och färgen heter något med 800 mellan... någonting ;D

2011-05-01 @ 19:57:19 | http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback