Byter tillbaka

Ja, byter tillbaka till denna bloggen igen, då jag hade en annan nu den sista tiden;)
Madde hjälpte mig att fixa en snyggare design, och de gick tydligen inte på den andra jag hade!

Torsdag idag!
Jag och madde har spenderat några timmar i solen ute i önnestad, älskar att vara där, lugn och ro!
Uppskattar önnestad något fruktansvärt nu när man bor mitt inne i stan, jag är nog en med landet människa skulle jag tro :)
Efter vi tröttnat på att ligga o steka i solen drog vi en runda bland kvarteren och kollade in husen som vi bott i innan när vi var små, mkt roligt:)
Sen begav vi oss hem för att tvätta och laga mat o nu sitter man här en stund :)



( det självklara som följer med på solningen ;) )

Igår följde jag även med pappa att besikta PÄRLAN :D

Och den gick självklart igenom utan problem :)
Gled en runda med papps med innan han körde hem.
Min absolut favorit bil! ;)


Helgen som kommer händer nog inget speciellt.
Jobb på lördag är planerat iaf! hade hellre legat ute i solen faktikst ;) men gött med pengar!
Önskar min mage var normal då man säkerligen dragit till elmia som är i helgen, men med in mage är det säkrast att stanna på hemma plan!


Nog för mig idag.
See yaah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback